wtorek, 2 września 2014

SAŁATKA OGÓRKOWA Z GRUSZKĄ I FASOLKĄ MUNG

Sałatka z ogórków i różnych resztek. Głównie miałam do wykorzystania dużą ilość gigantycznych działkowych ogórków. Dodałam do sałatki fasolkę mung, żeby mogła posłużyć w celach obiadowych i żebym się nią najadła. Zawsze kiedy robię takie sałatki nie mogę się nadziwić, że mi tak smakują i są proste do zrobienia, a tak rzadko je robię. Zawsze sobie obiecuję, że od tej pory będę częściej.

Składniki:
(2 porcje)
  • pół szklanki suchej niełuskanej fasolki mung
  • 4 liście sałaty lodowej
  • 2 średnie ogórki
  • gruszka
  • garść suszonej żurawiny
Dressing:
  • oliwa
  • sok z cytryny
  • sól i pieprz do smaku
Fasolkę mung namoczyłam poprzedniego dnia wieczorem. Następnego dnia ugotowałam ją. Sałatę porwałam na kawałki, ogórki, gruszkę obrałam i pokroiłam w kostkę. Wszystkie składniki sałatki wymieszałam razem. Całość polałam dressingiem zrobionym z soku z cytryny, oliwy, soli i pieprzu.

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz