sobota, 25 listopada 2017

PLACKUJEMY

Prościutki i bardzo smaczny przepis zapożyczony z serwisu Tasty. Trochę inaczej niż u mnie zwykle, bo z jajkiem, ale te ostatnio czasem jadam.

PLACKI Z KALAFIORA
Składniki:
  • pół kalafiora
  • 2 jajka - u mnie jajka kur zielononóżek
  • oliwa
  • 2 ząbki czosnku
  • tymianek
  • sól i pieprz do smaku
Kalafior i czosnek zmiksowałam w malakserze na drobniutko. Posoliłam, odczekałam chwilę i odcisnęłam z wody. W misce wymieszałam masę kalafiorową z jajkami i przyprawami. Wykładałam masę łyżką na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i spłaszczałam. Piekłam 40 minut w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni.

Dominika

1 komentarz:

  1. O tak, musi być pyszne, ja zmodyfikuję i dodam wędzonej papryki i czerwonej cebuli. Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń