poniedziałek, 11 marca 2013

WIOSNA IDZIE?

WIOSNA IDZIE - taki roboczy tytuł otrzymał post, kiedy wydawało się że rzeczywiście idzie. Zdążyłam tylko parę koktajli zrobić i szybko okazało się że radość była przedwczesna, słońce znikło, a na tarasie gdzie już prawie wynosiłam moje ziołowe uprawy, znów zaległa gruba warstwa śniegu i ślady naszych blokowych kawek i srok wydeptane na śniegu do małej miseczki, w której Adam wystawił im jakieś smakołyki. A ja znów musiałam się zakutać w ciepłe koce i przestawić na napoje rozgrzewające, chociaż o winnych grzańcach niestety na razie muszę zapomnieć.
Po orzeźwiających napitkach pozostał jedynie ślad fotograficzny...

KOKTAJL BANANOWO-JABŁKOWY Z OGÓRKIEM
Składniki:
  • banan
  • jabłko
  • ogórek
  • garść siemienia lnianego
  • woda
Ogórek i jabłko obrałam, wszystkie składniki wrzuciłam do blendera i dodałam wody do uzyskania ulubionej konsystencji. Wypiłam od razu.


A co z wiosną? Pewnie idzie, tylko jakoś dojść nie może...

Dominika

2 komentarze: