wtorek, 28 maja 2013

PROSTA SAŁATKA Z RZODKIEWKI I KISZONYCH OGÓRKÓW

Bardzo prosta i bardzo szybka w przygotowaniu. O dość intensywnym smaku - ser i ogórki są dość słone a rzodkiewka ostra, ale właśnie ten zestaw chodził za mną od dłuższego czasu, a głównie marzyłam nocami o ogórkach kiszonych.

Składniki:
  • pęczek rzodkiewek
  • 2 duże ogórki kiszone - objętość rzodkiewek i ogórków powinna byc mniej więcej taka sama
  • kawałek owczego sera solankowego - może być kozi, może też być twarda feta
  • pół pęczka koperku
  • pieprz i ewentualnie sól do smaku, w zależności od stopnia słoności ogórków
Rzodkiewki i ogórki pokroiłam w drobną kostkę i wymieszałam razem z pokruszonym serem i posiekanym koperkiem. Wstawiłam na pół godziny do lodówki do przegryzienia.


Jestem w stanie taką porcję zjeść od razu, więc uważam, że dla dwóch lub więcej osób należy zwiększyć proporcje. Nakupiłam tych ogórków mnóstwo, reszta miała iść do zupy, ale ostatecznie sałatka została powtórzona i ogórki się skończyły, co świadczy o atrakcyjności smakowej tej sałatki.

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz