sobota, 17 maja 2014

PO PROSTU SZPARAGI

Mało czasu ostatnio, bardzo mało. Tylko bardzo proste jedzenie, takie które wymaga niewielu składników i przygotowania nie dłuższego niż 10 minut. Co nie znaczy że nie może być smaczne. Niedobrego jedzenia nie przełknę. Jest sezon na szparagi więc jemy szparagi na zmianę z kalarepką i rzodkiewkami. Dziś padło na szparagi.

Składniki:
(porcja dla dwojga lub duża obiadowa dla jednej osoby)
  • pęczek białych szparagów
  • pół pęczka szczypiorku
Dressing:
  • pół łyżeczki musztardy - u mnie musztarda domowa, bardzo intensywna
  • 3-4 łyżki oliwy
  • łyżka soku z cytryny
  • sól i pieprz
Szparagi umyłam, obrałam skrobaczką, odcięłam zdrewniałe końcówki i ugotowałam - około 8 minut w osolonej wodzie. Szczypiorek pokroiłam. Składniki sosu wymieszałam razem. Odsączone szparagi polałam sosem i posypałam szczypiorkiem. Zjadłam natychmiast.

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz