środa, 6 sierpnia 2014

KOLEJNA PASTA Z AWOKADO I ZESTAW WYJAZDOWY

Mój zestaw wyjazdowy, do którego długo dochodziłam, bo nie tak łatwo wymyślić coś co można zrobić w poranną godzinę tuż przed wyjazdem (niestety wieczorne przygotowywanie jakoś chyba nie jest dla mnie, przynajmniej dotychczas nigdy mi się nie udało). Chrupki chlebek, jakaś prosta pasta z awokado i mnóstwo owoców, to szybki i smaczny zestaw dzięki któremu jakoś żyję na krótszych wyjazdach..
Dziś w tym zestawie pasta z awokado i resztek, zupełnym przypadkiem chyba najlepsza jaką do tej pory zrobiłam.
.
PASTA Z AWOKADO I RESZTEK
Składniki:
  • awokado - dojrzałe, miękkie, z łatwo odchodzącą skórką
  • cebulka dymka - u mnie dość rozrośnięty szczypior bez białej części
  • spora garść rukoli
  • garstka liści bazylii
  • łyżka soku z cytryny
  • łyżka sosu sojowego - u mnie bezpszenny Tamari
  • chlust mleka owsianego - tylko jeśli masa nie chce się ładnie zmiksować, można zastąpić dowolnym płynem, nawet wodą
Obrane awokado zmiksowałam z pozostałymi składnikami, na nie do końca gładką masę. Jeśli masa nie chce się ładnie miksować należy dodać więcej płynu, w moim przypadku było to mleko owsiane.

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz