piątek, 19 października 2012

MUS Z AWOKADO I JABŁEK

Ze względu na ciągłą obecność sporej ilości jabłek na moim stole kuchennym, postanowiłam zmodernizować trochę mój poprzedni mus z awokado
Zamiast bananów w roli głównej wystąpiły jabłka. 
Można powiedzieć, że w ten sposób deser stał się odrobinę bardziej swojski w wyrazie, czyli można by go zaliczyć do kategorii kuchnia fusion, z akcentem polskim w postaci jabłek. Eksperyment w pełni udany, prosty, szybki i pyszny.

Składniki:
(2 porcje)
  • 2 dojrzałe awokado
  • 2 jabłka
  • sok z 1 cytryny
  • garść świeżej mięty
  • łyżka syropu z agawy
  • łyżka oleju kokosowego
Obrane jabłka i awokado oraz pozostałe składniki wrzuciłam do miksera i zmiksowałam na najgładszą masę jaką udało mi się uzyskać. Można schłodzić w lodówce przed podaniem.

Deser jest nieco mniej słodki niż ten z bananami, jest trochę mniej gładki ale za to bardziej puszysty, miałam odczucie, że jest bardziej konkretną potrawą. Nie umiem zdecydować, który lepszy, oba mi bardzo smakowały.

Dominika

2 komentarze:

  1. O, z jabłkami jeszcze nie widziałam! Fajne:) A próbowałaś z różowym grejpfrutem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO, natychmiast spróbuję, ja teraz przez jakiś czas z owoców mogę jeść tylko jabłka i grejpfruty właśnie, ale mi się wstrzeliłaś, dzięki :)

      Usuń