sobota, 2 listopada 2019

NAPÓJ BAZYLIOWY

Aktualnie najlepszy z moich ostatnich napitków. Robiony jako napój więc rzadki w konsystencji, ale można po prostu dodać mniej wody. Aromatyczny, kwaskowy, świeży i optymistycznie zielony.

KOKTAJL Z RUKOLĄ I BAZYLIĄ
Składniki:
  • kiwi
  • banan
  • sok z 1/2 cytryny
  • garść rukoli
  • garść bazylii
  • 3 szklanki wody
  • opcjonalnie łyżeczka ksylitolu
Banan i kiwi obrałam, wszystkie składniki wrzuciłam do blendera i bardzo dokładnie zmiksowałam. Dosłodziłam w drodze wyjątku, miał to być pyszny deser raczej niż śniadanie, ale bez dosładzania też jest dobry. Rukolę można zastąpić dowolną zieleniną, najwyżej kolor będzie nieco inny.

Dominika

2 komentarze:

  1. Witam, chciałam tylko napisać, że stale korzystam z przepisów z twojego bloga, jest dla mnie kopalnią zdowych przepisów :) Mam nadzieję, że zaczniesz znowu publikować. Pozdrawiam, Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe. Chciałabym bardzo znów zacząć, mam nadzieję, że wkrótce zdrowie mi pozwoli.

      Usuń